Metudu di cerolita di paisaghju di pavimentu in giardinu ingenieria

Новости

 Metudu di cerolita di paisaghju di pavimentu in giardinu ingenieria 

2024-09-29

A funtana hè una di e grandi caratteristiche d'acqua più cumuni, è hè assai usata in spazi d'interiore è esterno, cum'è quadri città o in un pezzu di architettura. Ùn hè micca solu un arte indipendente stessu, ma ancu pò aumentà a midità di l'aria in u spaziu lucale, reducì a polvera di l'ossigenu negativa di l'ambiente è a migliurà a salute fisica è messi a migliore di e persone.

Ci sò parechji TIPI DI FUNZIONI: chì ponu esse divisi è chì ponu appruvati in: Funtene violarii ordinarii, funtane intarenti cù sculture, e funtane acquatiche è auto-cuntane. In circustanzi normali, u locu di a funtana hè soprattuttu situatu à u centru di l'edificiu o u puntu di fucalizza o di a fine di a piazza. Hè ancu pussibule per fà alcune volte funtane secondu e caratteristiche di l'ambiente è decorate liberamente l'industria. A funtana si deveria esse posti in un ambiente mantenitatu per mantene u tippu d'acqua.
A piscina funtana hè in forma di forma naturale è completa. U locu di u spray d'acqua pò esse in u centru di a piscina, o si pò esse postu da un latu o liberamente. La forma, scala è dimensione di l'acqua di spia deve esse determinata secondu a scala spatial di a funtana.
Sicutu e caratteristiche filioniiche di l'ochju u umanu, per a fontana, scultura, di lettu è di fiori fiori è altre angle Vertical in 30 gradi è u della diteddi. A linea adattata di vista di a funtana hè 3,3 volte più altu ch'è u spray d'acqua. Di sicuru, hè pussibile aduprà a linea di riscritta di vista per causà un ochju à u sguardu. U raghju di a piscina deve esse proporzionale à l'altezza di a testa di a funtana. In generale, u raghju di a piscina hè 1,5 volte quella di a funtana. Se u raghju hè troppu chjucu, i gocce d'acqua sò faciuli di splash. Per fà l'acqua spray linee evidenti, hè cunsigliu di aduprà una scena scura cum'è u sfondate.
Casa
Prudutti
Nantu à noi
Cuntatti

Per piacè lasciate un missaghju.